The best Side of ماگ حرارتی

Wiki Article

این نوع ماگ ها به دلیل مقاوم بودن در برابر شرایط دمایی مختلف بسیار پرطرفدار هستند. ماگ های پیرکس در برابر لکه ها مقاوم، و تمیز کردن آن ها آسان می باشد.

پشتیبانی و پاسخ گویی عالی بود. ارسال به موقع و مهم تر از همه کیفیت بالای لیوانی که سفارش دادم. خیلی عالی بودید. خسته نباشید

ماگ های در دار می توانند انتخاب مناسبی برای جلوگیری از ورود آلودگی به داخل ماگ یا سرد شدن نوشیدنی های داغ باشند.

از رایج‌ترین انواع ماگ حرارتی، ماگ ساده حرارتی هستش که همون لیوان جادویی سرامیکی دسته‌دار سیاهه و مایع داغ نقش و نگارش رو نشون میده.

اول تشکر فراوان میکنم از مجموعه ی حرفه ای و با اخلاق ونوس مارکت

. برای همین نمونه پیشنهادی به کاربر بدید .. تا کاربر نتیجه نهایی رو بر خسب سایز عکسش بتونه حدث بزنه

این لایه بیرونی تماما به رنگ مشکی است و ویژگی خاص آن واکنش گرا بودن در برابر حرارت است.

ماگ، لیوانی است که شکل بزرگی دارد و برای نوشیدن چای، قهوه، شکلات داغ و نوشیدنی های گرم کاربرد دارد و از وسایل پر کاربرد در کافی شاپ ها، منازل و ادارات می باشد.

تبلیغاتی: چاپ لوگو و شعار شرکت روی ماگ حرارتی برای تبلیغات و افزایش آگاهی از برند

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

در ماگ های حرارتی با گذشت زمان پلاستیک روی بو و ??????? ????? طعم نوشیدنی تاثیر می گذارد و در صورتی که مواد اولیه ماگ نامرغوب یا بازیافتی باشد امکان ترکیب با نوشیدنی و ایجاد مواد مضر برای سلامتی وجود دارد.

نوعی از ماگ های سرامیکی یا سنگی با طرح ها و یا شکل های مکمل که در کنار هم کامل شده و معنا پیدا می کنند و یا دارای متن های عاشقانه ای هستند که مناسب زوج ها و دوستانی صمیمی و هدیه ای جذاب و خاص برای روز عشق (ولنتاین)، کادوی تولد ، سالگرد ازدواج و ... می باشد.

یه دونه لیوان حرارتی اکلیلی دسته قلبی برای تولد خواهرم گرفتم خیلی قشنگ بود با کیفیت با جعبه خوشگل

البته همانطور که از نام لیوان حرارتی پیداست بیشتر برای خوردن نوشیدنی های گرم استفاده میشود چرا که با گرما طرح اصلی‌اش را نشان می دهد.

Report this wiki page